«حط إيده بمكان غلط».. مفاجأة نارية بشأن خناقة معجب نيللي كريم وزوجها

تصدر اسم الفنانة نيللي كريم، مؤشرات التريند الساعات الماضية، بعد الأزمة التي حدثت خلال حضورها فعاليات مهرجان أيام قرطاج الدولي السينمائي 2021، في دورته الـ32 .

وانفعل لاعب الأسكواش السابق هشام عاشور، زوج نيللي كريم، على معجبيها قائلًا: “مفيش صور مش هناخد صور مع حد.. إيه المهزلة دي”.

أول رد من نيللي كريم على انفعال زوجها على المعجبين.. فجرت مفاجأة

من جانبها، استنكرت نيللي، موجة الهجوم التي طالتها وزوجها من قبل رواد مواقع التواصل الاجتماعي.

وقالت نيللي، في مداخلتها الهاتفية مع الإعلامي شريف عامر، في برنامجه يحدث في مصر: “أنا من الناس اللي لما حد يجي يتصور معايا من أكبر واحد لأصغر واحد، عمري ما بقول لأ، بس لما خلص المهرجان وخرجنا كلنا، في هجوم حصل عليا، وأنا كنت لابسة فستان طويل وناس داست عليه، والفستان اتقطع”.

وتابعت: ” في حد زقنى عشان يتصور معايا، وإحنا خارجين من القاعة مكنش في رجال حراسات معايا  وزوجي كان بيحميني، أنا فعلا خرجت من القاعة عايزة أركب العربية وأروح الأوتيل، اعتراض زوجي كان على الهرجلة مش الجمهور”.

فيما كشف مصدر مقرب من الفنانة نيللي كريم، إن انفعال هشام عاشور كان على معجب حاول طلب التقاط الصورة معها بطريقة غير مهذبة، خاصة أنه حاول لمسها.

وقال المصدر: “حط إيده على وسطها عشان ياخد الصورة وهنا انفعل هشام ومرضيش تتصور معاه الصورة مش عشان رافض تتصور مع جمهورها ولكن الطريقة نفسها غير محترمة، وفستانها اتقطع من تدافع الجمهور”.

جدير بالذكر، أن بطل الاسكواش هشام عاشور، كان قد كشف عن كواليس زواجه من الفنانة نيللي كريم منذ أشهر، في حفل حضره عدد كبير من نجوم الفن.

وقال هشام عاشور خلال برنامج “حروف الجر” مع يوسف الحسيني على “نجوم إف إم”، إن قصة زواجه من الفنانة نيللي كريم جاءت بعد ظهور الشخص الطبيعي والمناسب له، قائلا: “قصة زواجي ظهر فيها الشخص الطبيعي والمعقد من حيث المقارنة بين سني وسن نيللي”.

اقرأ ايضا:

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى