«ذنب الطيار» فنانة شهيرة تفتح النار على محمد رمضان.. وتكشف من هو نمبر وان الحقيقي (فيديو)

هاجمت فنانة شهيرة، الفنان محمد رمضان كما كشفت من هو نمبر وان الحقيقي على الساحة في الوقت الحالي، وذلك خلال لقائها مع برنامج “نص الكلام” المُذاع على فضائية “النهار”.

حنان شوقي تكشف من هو نمبر وان الحقيقي

محمد رمضان وابنته
محمد رمضان وابنته

حيث قالت الفنانة حنان شوقي، خلال لقائها مع برنامج “نص الكلام” المُذاع على فضائية “النهار”، أن الفنان كريم عبد العزيز هو “نمبر وان” وليس محمد رمضان.

وأوضحت حنان شوقي قائلة: “لما شوفت كريم عبد العزيز بيمثل في رمضان، حسيت إن نور الشريف لسة مامتش، ولا أحمد زكي مات .. كريم عبد العزيز بيشيل الوسط الفني على ايديه .. الوسط الفني تقيل بـ كريم عبد العزيز”.

حنان شوقي تفتح النار على محمد رمضان

وتابعت الفنانة قائلة: “أنا مش بتابع أي حاجة لـ محمد رمضان، لأنه مش صادق .. وعلى الرغم من إن عنده كاريزما إلا أن هو اللي بيبوظ نفسه .. لأنه طول الوقت بيقلد أحمد زكي حتى في بلعان الريق”.

وأردفت حنان شوقي قائلة: “بكره محمد رمضان لأني مبحبش الإنسان اللي بيجور على انسان آخر .. وياخد بونت على السوشيال ميديا، ويضيع حياة بني آدم تاني .. ده مش اسمه فنان”.

وتابعت قائلة: “لو اتطلب مني أشتغل مع محمد رمضان، مش هشتغل معاه حتى لو إدوني ملايين الملايين .. لأنه هو اللي بيعمل كده في نفسه .. وبيصعب عليا .. لأن الغرور ساعات مش بيخلي صاحبه يعرف يتحكم فيها بعد كده”.

وأختتمت قائلة: “خليه ينزل يشوف الجمهور بيقول عليه إيه .. خليه يقعد مع ابن الطيار بس ويشوف ذنبه، أنا بحب محمد رمضان البني آدم .. بس بكره أفعال محمد رمضان”.

مقالات أخرى قد تهمك:

سعد لمجرد يثير ضجة ويغضب الجمهور بسبب حضن وتقبيل فنانة شهيرة (فيديو صادم)

«الفرفوشة رزق» محمد رمضان يثير الجدل بـ وصلة رقص مع مضيفة طيران.. هل تواجه نفس مصير الطيار؟ (فيديو صادم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى