ريهام سعيد تعلن تعرضها لـ«سحر» يدمر حياتها.. وهذا مايحدث لها أثناء الصلاة

شاركت الإعلامية ريهام سعيد، الجمهور والمتابعين، بفيديو جديد لها عبر حسابها الرسمي على موقع “فيس بوك”.

وأعلنت سعيد في الفيديو، أنها تعرضت للسحر من جانب إحدى زميلاتها، موجهة لها تهديد: «عندي زميلة عايزة تدمرني وبتشتغل من تحت والأذية أخرتها مش حلوة خالص وكله هيرجع».

ريهام سعيد: عندي زميلة عايزة تدمرني.. وبحذرها «آخرتك مش حلوة»

وأضافت ريهام سعيد:  «كمية الناس اللي بتأذيني بالسحر رهيبة وحياتي تحولت رأسا على عقب بسبب الموضوع ده، وقف حال وسيبان شغل وعدم القبول وان الناس تقفل مني».

وقالت ريهام، إنها كانت تستعين بقراءة سورة البقرة لكن هناك شيء كان يمنعها عن تكملتها، لافتة إلى أنها تصلي وتشعر بالانهيار وقت الصلاة، من تأثير السحر.

ونصحت ريهام جمهورها، بعدم الذهاب للدجالين قائلة :«عارفة لما بتروحي لشيخ عشان تعرفي عندك حاجة ولا لا بيكشف عليكي يعني كل مسام جسمك بتتفح فبتبقى معرضة أكتر للسحر والحسد».

وفي وقت سابق، شاركت الإعلامية ريهام سعيد، الجمهور والمتابعين، بآخر تطورات حالتها الصحية، بعد إصابتها بفيروس كورونا، وذلك في فيديو جديد لها عبر حسابها الرسمي على موقع “فيس بوك”.

وظهرت سعيد في الفيديو، وهي ترتدي تيشيرت «كت» قائلة: « إن أنا عييت ومبسوطة جدا إني عييت ومبسوطة جدا إني مريت بالتجربة دي وقد إيه حسيت إن فيه ناس خايفة عليا وأنا في المستشفى وتعبانة ومش قادرة آخد نفسي والأكسجين بينزل وانت حاسس إن لو الأكسجين فضل ينزل هتتحط على التنفس الصناعي وهتموت».

اقرأ ايضا:

«مش قادرة أتنفس».. أول ظهور لـ ريهام سعيد بعد إصابتها بمرض مميت

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى