حقيقة انفصال محمد الشناوي عن زوجته

تداولت أنباء بين رواد مواقع التواصل الاجتماعي ومختلف الصفحات الالكترونية تفيد أن اللاعب محمد الشناوي حارس مرمى النادي الأهلي انفصل عن زوجته منه عصام بعد أزمات ومشكلات عديدة، بعد زواج دام لمدة 11 عاما.

حقيقة انفصال محمد الشناوي عن زوجته

حيث زعمت إحدى صفحات جماهير النادي الأهلي الشهيرة، انفصال محمد الشناوي عن زوجته، وذلك بيبب أنه قام بحذف جميع صوره التي يظهر فيها برفقة زوجته عبر مختلف مواقع التواصل الاجتماعي.

وقامت الصفحة الشهيرة، بنشر منشور مكتوب فيه:«لسة عارفين دلوقتي أن الشناوي مطلق من 3 شهور ومراته اتكتب كتابها النهاردة، أنا كنت متأكد مليون أن الشناوي في كل لحظة غلط فيها مكنش استهتار أو تكبر لكن مكنتش فاهم فيه إيه، والأيام بتعدي وبترد علينا أهو وبنفهم بعد فتره مش كبيرة أسباب تراجع الشناوي وعدم تركيزه للحظات، ومع كل دا كان عارف يقف علي رجليه ومحدش حس أوي بالظروف اللي بيمر بيها».

وتابع وكتب : «حكاية تاني جديدة بتضاف من ضمن قصص الشناوي اللي تتعمل في كتاب بعد ما يخلص كورة ويبقى إلهام لأي حد عايز ينجح وأن الفشل بداية النجاح».

جدير بالذكر، أن لاعب الأهلي محمد الشناوي، كان قد احتفل بحفل زفافه على منة عصام منذ ما يقارب من حوالي 11 عاما،وسط عدد كبير من أسرتي العروسين ونجوم النادي الأهلي.

مقالات أخرى قد تهمك:

محمد الشناوي يثير جدل رواد السوشيال ميديا بعد حذف صور زوجته

استبعاد الشناوي وقفشة وعودة محمد محمود.. غيابات بالجملة في قائمة الأهلي أمام أسوان

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى