مطعم شهير يقوم بتصوير الفتيات في الحمامات الخاصة به.. صدمة للجميع

حالة من الجدل الاسع، شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي، بعد قيام فتاة تُدعى بسمة ماجي، باتهام مطعم دجاج شهير بمنطقة مصر الجديدة، بتصوير الفتيات بالحمامات الخاصة به.

واكتشفت الفتاة وجود هاتف محمول داخل رُكن بالحمام لتصوير الفتيات في أوضاع غير لائقة، الأمر الذي جعلها تصاب بالذهول والصدمة.

مطعم شهير يقوم بتصوير الفتيات في الحمامات الخاصة به..

وكتبت الفتاة عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي «فيس بوك»: «بنات لو سمحتوا خدوا بالكم لما تدخلوا أي حمام بعد كده، النهاردة كنت أنا وصاحبتي في المحل الشهير، فرع كلية البنات، وصاحبتي دخلت الحمام وخارجة وشها أحمر وجسمها بيتنفض من الرعب».

وتابعت :«كان فيه موبايل متعلق في السقف الخشب اللي فوق التويلت بيصور البنات وهي في الحمام، أنا مشوفتش بجد مرض كده في حياتي، والموبايل طلع بتاع حد من الـ، staff وعليه فيديوهات كتيير أوي».

وأضافت «كلمنا مدير الفرع كان كل همه سمعة المحل، وكلمنا البوليس وجه أخد الولد والموبايل اتحرز واتمسح من عليه كل حاجة تخص الفتيات، والولد بعد كل ده طلع 17 سنة».

من جانبه، قال صاحب المطعم، إن الولد الذي قام بهذا الفعل، هو عامل جديد بالمطعم منذ 5 أيام، قائلًا: “سلمناه هو والتليفون، وبالفعل الهاتف اتحرز، والولد اتحجز بعد طرده من المكان”.

اقرأ ايضا:

لحظة إنهاء فتاة لحياتها من الدور السادس بمول «سيتي ستارز».. لقطات مأسوية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى